SZALONOK
1027 Budapest, Frankel Leó út 24 fsz. 6
8000 Székesfehérvár, Piac tér 2.
Csak magánszemélyeket szolgálunk ki!
hello@csakfulbevalok.hu
Ügyfélszolgálat: 06 30 478 0095
Az alábbi napokon szalonjaim eltérően tartanak nyitva:
11.26. 14-17h, 11.30. zárva!

Gyakran ismételt kérdések

  1. Nem akarok a vásárlójuk lenni!
  2. Mikor kell / érdemes bejelentkezni a boltba?
  3. Elfelejtettem a jelszavamat...
  4. Megrendeltem?
  5. Más a megrendelő személye, mint a számlázási és/vagy a szállítási cím...
  6. Egy bizonyos terméket szeretnék beszerezni, ami nem található meg a honlapon...
  7. "Az Ön rendelésének állapota módosult"
  8. Szállítás alatt...
  9. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
  10. Magasnak találom a szállítási költséget...
  11. Személyes vásárlás
  12. Hogyan tudok leíratkozni a hírlevélről?


  1. Nem akarok a vásárlójuk lenni!

    Ha úgy gondolja, hogy erre sem tart igényt, úgy a megadott e-mail címet kikapcsoljuk rendszerünkben.

  2. Mikor kell / érdemes bejelentkezni a boltba?

    ÉRDEMES: - ha a kiválasztott tételt bennehagyom a kosárban, és csak később döntök a vásárlás tényéről. - ha a kívánságlista szolgáltatását kívánja igénybe venni SZÜKSÉGES: - ha a terméket meg szeretné megvásárolni.

  3. Elfelejtettem a jelszavamat...

    Kérem, hogy az adatlapon adja meg az e-mail címét. Amennyiben Ön ügyfelünk, úgy a megadott címre elküldjük az új jelszót.

  4. Megrendeltem?

    Igen, akkor ha a megrendelésről tételes visszaigazolás érkezik a megrendelést követően azonnal. Ennek hiányában a kívánt tétel valószínüleg a "bevásárló kocsiban" van csak. Kérem, fáradjon a pénztárhoz!

  5. Más a megrendelő személye, mint a számlázási és/vagy a szállítási cím...

    Mindegyik lehet különböző, ennek pontosítására a megrendeléskor már lehetőség nyílik - külön-külön mindegyiket meg lehet adni. A szállítási, vagy a számlázási cím módosítását a megrendelést követő munkanapon még el tudjuk fogadni. Az új adatokat kérjük írásban megadni.

  6. Egy bizonyos terméket szeretnék beszerezni, ami nem található meg a honlapon...

    Akkor sajnos a kívánt termék nem áll rendelkezésre / éppen nem kapható nálunk / nem forgalmazzuk. Elvileg csak azokat a termékeket jelenítjük meg, amelyek szállítani is tudunk.

  7. "Az Ön rendelésének állapota módosult"

    Hogy miben változott, az az "Új állapot" címszó után olvasható. Magyarázatokat ld. alatta: Feldolgozás alatt: A kollégánk megnyitotta az Ön megrendelését, megkezdődött a megrendelés feldolgozása, illetve a kollégánk elkezdte a fülbevaló raktárból történő kiszedését. Szállítás alatt: Az MPL futárszolgálat átvette a csomagot raktárunkban, és elindult az Ön által megadott szállítási cím felé. (Részletesebben ld. "Szállítás alatt")

  8. Szállítás alatt...

    Ez annyit tesz: A MPL futárszolgálat átvette a csomagot raktárunkban, és elindult az Ön által megadott szállítási cím felé. A szállítás az e-mailt követő munkanapon, munkaidőben történik. A kiszállítást az MPL futárszolgálat végzi. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát - vész esetére, de a külön telefonos értesítés nem tartozik a feladataik közé.

  9. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

    a.) Átlagosan 5-6 munkanap, kivéve ha a megrendelt termék adatlapján más nem szerepel. b.) Ld. "szállítás alatt" tartalmú e-mail, és akkor a következő munkanapon.

  10. Magasnak találom a szállítási költséget...

    A szállítási költség a megrendelés értékétől függően sávosan változik. Az éppen érvényben lévő díjakat és feltételeket a "Szállítás, fizetés" rovatban tettük közzé. Ha a személyesen kívánja átvenni a terméket, ennek fetételeit is itt olvashatja.

  11. Személyes vásárlás

    Székesfehérvári és budapesti szalonunkban forgalmazás és árubemutatás is történik. A megrendelt termékek előzetes időpontegyeztetést követően, szállítási költség felszámítása nélkül átvehetők szalonjainkban.

  12. Hogyan tudok leíratkozni a hírlevélről?

    Azon ügyfeleink, akik a regisztráció során felíratkoztak hírlevelünkre, kb. kéthetes rendszerességgel értesülhetnek újdonságainkról. A hírlevélről leíratkozni vagy írásban a hírlevél alján lévő hivatkozásnál "Leiratkozás" címen lehet, vagy az ügyféladatoknál kell átállítani a hírlevélküldés státuszát.